sobota, 10 maja 2014

Lovely serum wzmacniające z wapniem i witaminą C

 Opis producenta:
Zawiera kompleks wyciągów z wiśni egzotycznej z zachodnich Indii i wapnia zamkniętych w kapsułkach liposomów. Wiśnia egzotyczna jest bogatym źródłem wit. C, A i F, która stymuluje regenerację komórek i syntezę kolagenu.

Skład: Aqua, Glycerin, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Carbomer, Diazolidynyl Urea, Potassium Sorbate, Potassium Hydroxide, Methyl Paraben, Propyl Paraben, Calcium Pantothenate, Malpighia Puncifolia




 Sceptycznie podeszłam do tego produktu, ponieważ nie wierzyłam, że coś o pojemności 11ml a o koszcie 7-8zł może zdziałać cuda.

Jednak nie do końca miałam rację. Produkt okazał się dobrym strzałem. Na początku pomimo stosowania odżywki 8w1 od Eveline paznokcie kruszyły się delikatnie na samych końcach (nie było to widoczne z daleka) i przyznam, że przeszkadzało mi to.




Na początku kuracji smarowałam naszym serum paznokcie nawet kilka razy w ciągu dnia (oczywiście na niepomalowane paznokcie). I tak przez jakieś 2-3 dni. Teraz stosuję raz i to przed pomalowaniem paznokci.

Trzeba przyznać, że produkt bardzo szybko się wchłania, bo po 10 minutach śladu nie ma. Zależało mi na tym, gdyż zawsze zwlekałam z nakładaniem poprzednika- Regenerum do paznokci z powodu złej chłonności preparatu a zależy mi na tym, by nie czekać aż olejek się wchłonie po godzinie (a tak było w przypadku Regenerum).


Bardzo słusznie został ten kosmetyk uznany za KWC, zasługuje na to. Po kuracji [opisanej wyżej] jaką obecnie stosuję z tą odżywką paznokcie polepszyły się tzn. zawsze miałam problem z tym, że nawet gdy udało mi się zapuścić paznokcie, jakiś ich malutki kawałek z końcówki paznokcia potrafił odpaść a to nie wyglądało estetycznie. Jednym słowem serum utwardziło moje paznokcie.

Jest to z pewnością dobry sposób pielęgnacji dla tych, którzy mają mało czasu.


Pędzelek jest jak widać taki sam jak w przypadku lakierów- nic szczególnego. Najważniejsze, że banalnie się nim manewruje i rozprowadza serum, które wbrew pozorom nie jest zwyczajnym jakimś kremowym serum albo olejkiem, ale ma konsystencję żelu, gęstej oliwki, co mnie osobiście bardzo odpowiada :)

Przyjemnie pachnie. Właściwie to ma bardzo delikatny i przyjemny zapach, który nie drażni tak jak w przypadku lakierów do paznokci czy wszelakich odżywek.

Pochwalić można tu również wydajność. Nie widać tego na zdjęciu, ale używałam tego preparatu około 15 razy a ze słoiczka ubyło oczywiście, jednak niewiele. Z pewnością jest o wiele bardziej wydajne niż odżywka w postaci lakieru do paznokci. A na pewno przyciągnąć może również cena, która jest śmiesznie niska.


Podsumowując:
+ chłonność
+ działanie: utwardza
+ wygodna aplikacja
+ konsystencja
+ zapach
+ wydajność
+ cena

- raczej brak



Bardzo przypadła mi do gustu. Jest tania a na prawdę działa. Może faktycznie cudów nie ma, bo przesadziłabym, ale na pewno pomaga.
Z pewnością będę do niego wracać :)

1 komentarz: