poniedziałek, 5 maja 2014

Kilka słów na dobry początek :)

Witam wszystkich serdecznie!

Jestem uczennicą LO na profilu biol- chem- fiz. Od pewnego czasu moją pasją stały się moda i uroda.

Bloga zaczęłam prowadzić, aby swoimi recenzjami, testami oraz spostrzeżeniami móc podzielić się z Wami a może nawet i ze światem :)

Drugi powód to to, że chciałabym pokazać, iż potrafię się zająć czymś dłużej i wytrwale dążyć do wyznaczonego celu a wiem, że prowadzenie bloga to w pewnym względzie wyzwanie, które postawiłam sama sobie, a może pomóc również innym osobom.

Bloga z czasem będę ulepszać estetycznie oraz graficznie, aby odwiedzający mogli nacieszyć również swoje oczy estetycznym i prostym wyglądem  :)
Mam nadzieję, że innym użytkownikom będzie się przyjemnie czytać oraz odwiedzać bloga.

W najbliższym czasie planowałam zająć się również vlogowaniem i założyć konto na youtube, jednak zobaczymy, jak to wszystko wyjdzie :)

Z przyjemnością pomogę, wiec w razie wątpliwości proszę skontaktować się na maila: contra.dianthus@wp.pl


Mam nadzieję, że spodoba Wam się :)

Gorąco wszystkich zapraszam!























3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog. :D Super szata graficzna :D Zapraszam do mnie zwierzaki-pierzaki.blogspot.com chomikchomikuje.blogspot.com szczurzykoledzy.blogspot.com oraz oddzialdelta.blogspot.com wybierz który chcesz i zapraszam do odwiedzenia i komentowania. Na szczurzykoledzy będziesz mogła w specjalnej zakładce umieścić link do swojego bloga, by moi czytelnicy mogli Cię odwiedzać :D Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń