czwartek, 26 czerwca 2014

Wyniki kuracji serum Oceanic Long 4 Lashes- po 1 miesiącu


Hej wszystkim! Dzisiaj wyniki 1 miesiąca kuracji serum 4 Long Lashes.
Serum zakupiłam, gdyż moje rzęsy są dość cienki, niezbyt długie i jasne.
Miałam zamiar poczekać z jej zakupem, ale stan moich rzęs pomimo stosowania odżywek- wcale się nie polepszał, a nawet było widać, że są trochę umęczone.



Przepraszam za jakość zdjęć, chciałam je poprawić, ale niezbyt to wyszło.

16.05.2014 oraz 16.06.14
16.05.14
16.06.14









Może jakiś super efektów nie ma, ale rzęsy na pewno stały się mocniejsze, zmniejszyła się ilość utraconych rzęs (tzn, przestały tak bardzo wypadać).
Teraz minęło około 1,5 miesiąca, poczekam do 2 miesięcy i wtedy wstawię kolejne fotki (mam nadzieję, że lepszej jakości, ale na prawdę nie sądziłam, że w zbliżeniu wyjdą tak źle).

Po tym 1,5 miesiąca widzę, że faktycznie troszkę urosły. Jestem ciekawa jak to będzie wyglądać za jakiś czas. Na razie jestem zadowolona, chociaż super efektów nie ma, jeszcze....

No nic, pożyjemy zobaczymy :)

11 komentarzy:

  1. jeśli widzisz jakieś rezultaty to super,pewnie im dłużej będziesz używać,tym będą większe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej zaczyna mnie ciekawić to serum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo osób zachwala to serum, a ja ciągle zapominam o jego zakupie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szukać promocji, bo z tego co słyszałam czasem w Super Pharm można ją kupić nawet za 50zł :)

      Usuń
  4. Chętnie zobaczę dalsze efekty, bo sama zastanawiam się nad kupnem produktu tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :)
      Sama niedługo wrzucę efekt po 2msc. :)

      Usuń
  5. Coraz bardziej ciekawi mnie to serum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest zauważalny ;). Twoje rzęsy są grubsze-bardzo ładne :).

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w ogóle masz ładne rzęsy:) myślę, że efekt odżywki byłby lepiej widoczny jakbyś zestawiła zdjęcie przed i po obok siebie/jedno pod drugim:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń