środa, 9 lipca 2014

Moje pierwsze paznokcie hybrydowe :)




Hej wszystkim!
Wczoraj byłam w salonie na robieniu pazurków (zaraz wytłumaczę jeszcze mój powód).

Otóż wyjeżdżam na obozy, już dzisiaj i nie będzie mnie do 30.07.
Pomyślałam, że na obozach i tak nie ma czasu na malowanie paznokci, a nasza pani od paznokci nie bierze dużo (za takie hybrydy 50zł, zazwyczaj jest to trochę drożej).

Ale przed wyjazdem chciałam Wam pokazać jeszcze (zanim mi nie urosną) moje pazurki :)



Wybrałam kolor neonowy pomarańczowy (mam nadzieję, że choć trochę widać). Stwierdziłam, że na lato będzie idealny, a że mam podobny kolor lakieru w domu, to jak hybrydy odrosną, żeby zakryć odrosty- pomaluję je.



Szczerze mówiąc to nie wiedziałam, że takimi lakierami maluje się tak grube warstwy.
Pazurki mają taki połysk...




Przepraszam za średnią jakość zdjęć, ale robiłam to na szybko, bo za kilka godzinek muszę być już na przystanku :)

A jak Wam się kolorek podoba?

6 komentarzy:

  1. Świetny kolor! Sama planowałam na wakacje zrobić hybrydy :)
    http://alexeiworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek iście wakacyjny :)
    Nie miałam nigdy hybryd,ale faktycznie na wyjazd to świetny sposób :) ja jednak chyba się nie skuszę bo potem trzeba jeszcze usuwać je w gabinecie-samemu się nie da-co daje kolejne koszty... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda. Chociaż ja postanowiłam je malować lakierem na podobny kolorek i zaczekam aż odrosną :)

      Usuń
  3. Fajny kolor :))
    Zastanawiam się cały czas nad zrobieniem sobie takich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentują :-) Jeszcze nie próbowałam lakierów hybrydowych...

    OdpowiedzUsuń