poniedziałek, 7 lipca 2014

Lovely Gloss Like Gel nr 402


Witam Kochani!
Dzisiaj krótki post przedstawiający jak prezentuje się jeden z lakierów od Lovely z serii Gloss Like Gel, czyli tych, które mają imitować lakier żelowy.


Wstawiam kilka fotek z efektem 1, 2 oraz 3 warstw


I WARSTWA

 II WARSTWA

III WARSTWA



Na zdjęciach widoczne są odrobinę pomalowane skórki, za co przepraszam, ale nie miałam czasu zmywać i mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

Kolorek mi się podoba. Nie jest może to mój ulubiony lakier, ale kolor tak bardziej bym określiła jako morski niż zielony. Zawiera on dużo świecących drobinek (najwięcej zauważyłam w odcieniu złotym).
Jedyne zastrzeżenie jakie mam to to, że po 3 warstwach płytka nadal nie jest idealnie pokryta (widać to na ostatnim zdjęciu), co mnie trochę denerwuje, gdyż po 3 warstwach mogło by to wyglądać już przyzwoicie, no ale cóż....


A co Wy sądzicie o takim kolorku?

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem lakier ma naprawdę piękny kolor! Szkoda tylko, ze ma tak słabe krycie:/
    http://nocnaballada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolorek, slabe krycie to nic :) kilka warstw, dobry utwardzacz i bedzie super :) musze go miec !

    diyowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń